Верифікація карти ᐈ Що таке верифікація банківської карти - блог Neocredit
13863 

Верифікація карти – що це таке і як верифікувати карту

Зміст
  1. Для чого потрібна верифікація банківської картки
  2. Процес верифікації
  3. Як зробити верифікацію картки в Neocredit
  4. Чому процедура верифікації є обов'язковою для отримання коштів у МФО
  5. Чому карта не проходить верифікацію — можливі причини
Верифікація — це захід безпеки, який дозволяє переконатися, що саме ви є власником банківської картки. Простими словами, процедура допомагає захистити онлайн-платежі від несанкціонованого доступу. Її суть полягає у блокуванні невеликої суми на вашому рахунку (0,01-3 гривні) на кілька хвилин. У цей час ви отримуєте SMS-повідомлення або сповіщення у банківський додаток. В результаті вдається визначити власника картки та убезпечити фінансову операцію.

Для чого потрібна верифікація банківської картки

Щоб скористатися послугами мікрофінансової організації, крім паспорта та ІПН, необхідно мати банківську картку. Саме на неї здійснюється перерахування позикових коштів у разі схвалення кредиту. Тому на одному з етапів подання заявки клієнту потрібно буде пройти верифікацію. Процедура здійснюється в інтересах і позичальника, і кредитора. Перший завдяки їй може бути впевнений, що у разі втрати пластику, ніхто не візьме на нього мікропозику. А другий — захиститися від різноманітних шахрайських схем.

Процес верифікації

Підтвердження в режимі онлайн може відбуватися двома способами:

  • Зі списанням коштів. Клієнт вводить реквізити банківської картки, а потім з рахунку платника у тестовому режимі списується сума до 1 гривні. Після успішної верифікації, ці гроші повертаються назад.
  • Без списання коштів. Позичальник вводить дані, що запитуються, після чого на його рахунку проводиться транзакція, що передбачає блокування грошової суми в розмірі 0,5-1 гривні на строк до 30 днів.

В обох випадках клієнт повинен ввести у спеціальне поле точну суму транзакції. Це стане підтвердженням того, що він є власником банківської картки.

Як зробити верифікацію картки в Neocredit

Якщо ви вирішили скористатися послугами кредитування у МФО Неокредит, будьте готові пройти верифікацію. Ця процедура є обов’язковою, оскільки дозволяє убезпечити обидві сторони кредитного Договору від випадків фінансового шахрайства.

Що потрібно зробити:

  • Зареєструватися на сайті: ввести номер мобільного телефону та придумати надійний пароль.
  • Заповнити анкету позичальника, вказавши якнайбільше актуальних даних.
  • Надати фінансову інформацію. Зокрема, підключити банківську картку: ввести її номер, термін дії та код CVV2 (3 цифри на звороті). Зверніть увагу, що кредитка може бути видана будь-яким українським банком.
  • Завантажити фотографію лицьової сторони пластику.
  • Натиснути «Готово» та ознайомитись із повідомленням на екрані монітора. У ньому буде сказано, що зараз проходить перевірка вашої картки. Після закінчення верифікації ви отримаєте сповіщення.

Якщо ви бачите таке повідомлення, то дані введені правильно і обробляються системою. За загальноприйнятими правилами процедура повинна тривати близько доби, але процес займає всього кілька хвилин.

Чому процедура верифікації є обов’язковою для отримання коштів у МФО

Як було зазначено, поняття верифікація означає перевірку банківської картки та її власника. Проходження процедури є обов’язковою умовою отримання фінансових послуг. Вона дозволяє мікрокредитним сервісам убезпечити себе від несумлінних клієнтів. У разі невчасного внесення платежів, накопичення прострочок та штрафів, система зможе автоматично списувати необхідні суми з рахунку позичальника. Тому, вирішивши скористатися послугами мікрофінансів, будьте готові верифікувати картку перед підписанням кредитного Договору.

Чому карта не проходить верифікацію — можливі причини

Бувають ситуації, коли клієнтам не вдається верифікувати картку. На це може бути безліч причин. Нижче будуть описані найпоширеніші.

Важливо! Перше, що слід зробити, — переконатися, що на рахунку достатньо коштів для блокування. В іншому випадку поповнити баланс на 5 гривень.

Інші популярні причини:

  • Сплинув термін дії картки. У такому разі необхідно звернутися до банку для заміни пластику на новий.
  • Встановлено ліміт на інтернет-покупки. Можливо, ви не встигли налаштувати ліміт після перевипуску або вже здійснювали онлайн-платежі та вичерпали його на поточний місяць. Вирішити питання можна по телефону через менеджера банку або самостійно — налаштувавши суму ліміту в мобільному додатку.
  • Дані введені неправильно. Багато клієнтів припускаються помилок при введенні реквізитів. Тому рекомендуємо перевірити на наявність друкарських помилок номер рахунку, термін дії та CVV-код.

Незважаючи на досить простий та зрозумілий алгоритм дій під час перевірки картки, деякі користувачі стикаються з труднощами. Звертаючи увагу на перелічені вище моменти, ви зможете уникнути будь-яких проблем.

Додати коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

    Взяти кредит